Latsekk, driblebekk, eller rett og slett en sosekopp?

Jeg er en fyr som egentlig liker å være aktiv. Har spilt fotball siden jeg var bitteliten, og mønstrer matta en og annen gang fortsatt. Jeg har som så mange andre, pådratt meg vaskeball i stedet for vaskebrett (gud forby!). Jeg har lagt skylda på en enerverende fyr som hvisker forlokkende ord i øret mitt når jeg får akutt lyst til å røre på meg. Stutt-tjukken klarer for det meste å overtale meg til å roe ned, slappe av og finner på tusen unnskyldninger for ikke å trene. En EKTE Sofagris med andre ord!

Nå er ikke jeg så opptatt av å skaffe "six-pack", men finne min trivselsvekt og redusere risiko for livsstilssykdommer.

Ergo vil nok denne bloggen handle mest om hvordan en kan rive seg løs fra sofaen, på et nivå som de fleste kan relatere til. Jeg håper at jeg kan være med på å spre kunnskap om temaet og at man kan finne inspirasjon til å ta tak i seg selv.

Min interesse for
fotografering vil vel kanskje også skinne igjennom her,og jeg ser ikke bort i fra at det kan bli "synset" litt om ett og annet ;-)







torsdag 20. august 2015

ENDELIG SOMMER!!

Flere dager med rundt 20-26 grader. Da fikk vi likevel en smak av sommer. Disse dagene må da brukes til å male hus, enda vi har kjøpt oss inn i borettslag! Trodde jeg skulle slippe unna med slikt, men nei! Her skal det spares penger! Alt som er kommet på bygget, som ikke var originalt oppsatt må vi ta selv. Veranda og terrasse-vegger, garasje/carport o.l. må vi altså ta selv. Vel, de nye JEG har satt opp synes jeg er greit, men det som var bygd ut fra før synes jeg at vi må få slippe å ta. Styret er visst ikke til å rikke her, så da er det bare å svinge kosten da! Grrr! DER er både jeg og Stutt-tjukken på linje! Hrmf!! Vi blogges senere, og ha god sommer videre da folkens! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar